Branäs med familj och släkt.

Mamma ringde till mig. Hon övertalade mig att åka med till Branäs och åka lite skidor. Jaa, varför inte? Det var så längesen. Kommer inte ens ihåg om jag åkte något i backen förra vintern?
Efter att jag har varit i Gbg så drar jag istället till Branäs, det ska bli skoj. Vin, god mat, skidbackar, härlig utsikt och underbara människor, alltså mami, papi, morbror och "moster". =)

Kerstin och Leona kommer upp till påsk. Jag hoppas att Leona kan komma upp lite tidigare, så vi riktigt kan mysa och ha trevligt tillsammans, jag saknar verkligen min lilla kusse.

Ellinor: Om du läser det här, så måste jag säga att jag vet inte alls hur det blir. Jag kanske kommer förbi dig då på måndagen som jag har sagt intill vidare, men i annat fall kanske jag kan komma över bara en enkel dag? En helg? Du får säga hur du kan osv. =)

    
   
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej! Ja, måndagen går bra. Jag går ju i skolan där på dagen men kvällen är ledig. Annars får du gärna komma ner en dag eller en helg. Vi kan ju höras när du är hemma i så fall. :)Kram!

2009-03-27 @ 22:44:25
URL: http://kakobak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0