Gris penis!?

I somras så smakade jag medister korv för första gången i mitt liv. Jag kommer faktiskt inte ihåg om jag tyckte om det eller inte. Saken är nu den att jag, idag, såg något så otroligt äcklande att jag ville spy. Det liknade grå bajskorvar. URSÄKTA mitt språk i detta inlägg.

-Hvad er det? Frågar jag
Det er medister pølse.
-Er DET medisterpølse?
Svarar jag tillbaka
Jaa, svinepik.
-Svinepik?
Sa jag.
Ja, eller skal jeg sige grisens penis?

Jag har alltså, utan att jag har vetat om det, ätit gris penis. Mumma?


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-23 @ 11:10:54
Postat av: Emelie

Och jag som kände mig mallig för att jag ätit kohjärna. Ditt är så mycket värra. Huvvaligen!



Puss <3

Emelie

2009-03-23 @ 11:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0