Snöstorm!?!? =S

11/4 Blender i Hudik. Det låter ju jätteskoj! :D

Jag vaknade kl 06.30 imorse och då var det några enstaka moln på himlen och solen hade precis gått upp. Jag gick och la mig igen och vaknade kl 08.00 då klockan ringde. Mr Was drog upp rullgardinen och sa "Titta ut". Det var alldeles kritvitt. Det var "TYP" snöstorm ute. Kanske inte riktigt så illa, men det snöade otroligt mycket. Snacka om att vårkänslorna försvann!

Jag ska, oavsett vad, dra mig till Silkeborg och investera i skorna. Jag vill ha vår.

Jag ska snart börja packa väskan som ska ta mig hemåt. Vet dock inte vad jag ska ta med mig för kläder??? Är det ens på väg att bli vår där hemma? Det kan ändra sig ganska snabbt. Om jag endast tar med mig vinterkläder så slutar det väl med att det är strålande solsken och bar mark där hemma. Lite springkläder kan jag ju ta med och min baddräkt (om jag ska till Delsbo med Jennifer och simma. Kunde vara så otroligt härligt!). :)

Nu ska jag göra scrambled eggs med bacon. :)
Arrivedercí.



Ps. Igår började jag läsa min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0