Mina ögonbryn, en katastof.

Okej. Mr Was har klagat på att jag inte har skrivit på ett tag. SÅ.. Vad har hänt idag? Jag var iväg och färgade mina ögonfransar idag. Dock tyckte hon som färgade dem, att jag skulle färga ögonbrynen också, för att få balans mellan ögon och bryn. Jag sa ja, eftersom jag tänkte att de förmodligen skulle vara bruna. Jag blev chockad när hon hade färgat dem. MÖRKBRUNA/SVARTA!?

VAD TÄNKTE HON PÅ!?

Nu ska jag stanna inomhus i 3-4 veckor tills färgen är borta. Vilken mardröm.
Tur är det väl att färgen som sagt försvinner om ca 1 månad.

Jag har skickat iväg brevet, till mattekursen. Nästa vecka när jag fått "dokumentation" på att jag ska gå kursen så skickar jag iväg ansökningen till skolan.


Jag vill ha tillbaka mina ögonbryn. Kan man bleka tillbaka dem??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0