Städa, handla, duscha och laga mat.

Jag ska hoppa in i duschen, sen ska jag diska och damsuga här i lägenheten. Efter det ska jag ner och handla mat till kvällen och lite till helgen, men vi tar nog dagarna som de kommer. Mia och Anita kommer mellan kl 16 -17 och jag har en del jag ska nå innan dess.

Det ska bli kul att få besök av dem. Dock känns det lite jobbigt också. Anledningen till att det är jobbigt kommer när jag är redo att berätta om det.

Mr Was är på skolan idag och tyvärr var han nog tvungen att göra det mesta av dagens arbete helt själv, eftersom en av dem från hans grupp inte kan nånting som helst. Tycker verkligen synd om dig älskling.

Vi får se vad vi ska göra när flickorna kommer ikväll, inget direkt planerat. Vi kommer nog umgås, prata, skvallra och kanske se filmen vi inte såg sist när vi var hos Mia.

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0