Dagen efter vaccinet.

Jag känner mig lite mör i armen. Har ont i huvudet och känner en torrhet i munnen, plus att jag har en stor blåsa längst in på tungan. Utöver det så mår jag bra faktiskt.

Vaknade dock i natt och svettades som en gris. Jag var genomblöt. Det var inte alls roligt. Jag har varit utan feber idag iallafall och det är ju alltid något.

Vi har 30 minuter kvar av dagen innan vi slutar. Ikväll är det dags för burritos!

Önska mig lyckatill i mitt nya lilla kök.

Ciao!


Rosen som är så röd och vacker, den sprider kärlek och värme.
Nu börjar vintern komma, sakta med säkert och rosens blad faller ner på marken.
Efter ett helt liv hela sommaren, är nu det roliga över.
Rosen dör, vintern kommer men ändock känner jag hopp.
Hoppet har stigit och jag vet att jag snart kommer födas på nytt...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Rebecca (: Såg din kommentar i min blogg! (: Tyvärr kan jag inte komma hem i helgen för vi får besök.. Men jag kommer hem nästa helg!

2009-11-25 @ 18:27:06
URL: http://thestoryaintover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0