Dimman ligger över Ljusdal

Idag har diman legat över Ljusdal. Det har varit som en spökstad hela dagen. Dimman har legat nere vid marken och när man åkte hem på kvällen såg man inte mer än några få meter framför sig.

Har ni sett The Fog?
Hela Ljusdal påminde om det idag. Det var lite läskigt. Så läskigt och jobbigt att köra bil att det inte blev någon träning idag.

Jag ska försöka få  bort mina naglar nu (akrylnaglarna) och sen blir det en lugn kväll.

Vi hörs!


Hade lust att lägga ut bilden på mig och Anita, då jag var nere i Danmark, oktober 2009

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

Nämen, skojs att hitta till din blogg ju :)

Blir förövrigt vrål avis av att se dig på motorcykeln, vill osså åka!

Kommer kika in hit fler ggr!

2009-11-09 @ 21:27:25
URL: http://thepuzzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0