Fredagen den 13...

Idag är det otursdagen. Well, än så länge har jag inte haft någon otur.
Jag är hängig och kunde tänka mig att ligga i en mysig säng just nu, under ett täcke och bara se film och sova.

MEN, så blir det inte ikväll.

Jennifer kommer på besäk ikväll, ska bli så härligt att träffa henne igen. Vi ska se på Idol och kanske någon film, vi får se, annars blir det bara en massa snack, eftersom jag har en hel del att berätta.
Är dock riktigt trött och sliten och vill bara hem och ta det lugnt.

2 timmar kvar, lite drygt och sen slutar man. Nästa vecka jobbar jag tydligen sent. Skit helvete också!
HATAR att jobba sena veckan. Man kan verkligen inte göra NÅNTING.

Nu ska jag kila vidare iallafall.. Man kanske skulle spela lite bubbles??



Jag och Jennifer februari 2008 <3 Öviksmaran.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du hade en bra dag och att inget hände den 13. Själv så sprang man in i lite saker och hadde sig men inget värre än så. Har du fått flytta in i lägenheten än? Mår du bra kära du? Puss och kram

2009-11-15 @ 22:47:42
URL: http://malinlindapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0