Höstmörkret faller

Det har redan blivit mörkt ute. Mörkret faller tidigt och kylan har varit ihållande hela dagen. Idag är det torsdag. Jag har inte tränat på hela veckan och nästa vecka blir det förmodligen inte heller någon träning eftersom jag ska måla i lägenheten då.

Ikväll ska jag ta bort naglarna som jag fixade när jag var i Danmark sist. Nu ska de väck!

I övrigt så ska jag se ännu en klassisk dansk film ikväll, sist var det "Blinkende Lygter", så vi får väl se vad det blir ikväll.

Har jag sagt att resan blir förmodligen av i februari? Iannat fall har jag sagt det nu. :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ska naglarna redan bort? Har dom blivit fula eller?

2009-11-13 @ 16:23:05
Postat av: Carolin

Åh, resa? :) Nu blev jag nyfiken :D



Hoppas allt är bra :) Kramar

2009-11-14 @ 18:29:39
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0