Vilken jäkla helg!!

Helgen har ju varit helt fantastisk!

Det började med att vi hade det ganska lugnt på jobbet och sen bar det av hemåt för att fixa iordning för den stora inflyttningsfesten med jobbet. Vilken fest det blev! Så härliga människor, jag tackar så hemskt mycket för en mycket trevlig kväll.

Lördagen började mycket bra. Jag var inte alls bakis och jag mådde toppen. Jag gick runt här hemma, tittade på serier och tog det bara lugnt. Ville inte riktigt göra något, så tog det bara lugnt istället. På kvällen fick jag främmande av Julia, Josefine, Jyothi och Lussan. Tyvärr kunde inte Eve komma då hennes brorsa övergav henne och hennes kompis, sjyst va? Men det blev en mycket trevlig kväll ändå.
Vi drog på Stadt senare på kvällen och hade en trevlig kväll där tillsammans. Jag och Lussan gick dock hem lite tidigare, närmare bestämt kl 01.00

Idag har jag också mått väldigt bra. Jag har varit lite trött, men ingen bakisfylla. YAY!

Jag och Hans bestämde oss för att gå på julmarknaden, så det gjorde vi mellan kl 15.00-16.30 Det var trevligt med alla juleljus som hängde runt omkring och alla julstånd som stod uppe efter gatan.

Nu är jag så slut så det går inte att beskriva. Jag måste sova nu.

Ha det gött!


Halloween 2009 (Innan jag var utklädd till Jokern)

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter bra det! Joo min helg har varit så bra så! Puss och kram

2009-11-30 @ 16:14:09
URL: http://malinlindapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0