Vardagen är här igen.

Tillbaka till vardagen. Jag har haft en riktigt bra helg med mycket dans och så trevligt det var att dansa och mysa med alla människor. Jamen visst är det mysigt att dansa runt och kramas till bra musik.

Det var mycket trevligt folk på maran, dock var det två personer jag inte fick dansa med som jag gärna hade tagit en svängom med. Lite tråkigt att man missar dessa personer ibland, men så är det bara.

Nu är jag tillbaka på jobbet och Leona är kvar där hemma. Längtar tills jag kommer hem så hon och jag kan åka på träning tillsammans och sen mysa till någon bra serie på tv:n ikväll. Tyvärr åker hon hem imorgon. Syster drog ju igår och det var också himla tråkigt.

Har upptäckt att mitt armbandsur har gått sönder, igen! :( En sten har ramlat ur och sen går det inte att ställa tillbaka den, så det måste jag fixa hos en urmakare. På torsdag ska jag till Hudiksvall med handen till läkaren, så då tar jag med min klockan också.

Back to work.
Have a nice day!


Från Öviksmaran september 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0