Glad/läskig halloweekn!!

Imorgon är det Halloween. Då ska jag ut på krogen och jag ska vara utklädd. Några från jobbet ska ha en förfest då vi ska sminka oss och klä ut oss. :D Vi början redan kl 16.00 och så fortsätter vi vidare till nästa fest kl 20.00, där ska vi vara fram till ca 22.00 då vi ska dra oss ner på Stadt, där vi kommer svänga våra lurviga tills vi vill gå hem igen.

50% rabatt på inträde för dem som är utklädda, inte illa det inte.

Jag har varit och handlat på systemet och längtar lite tills vi ska börja festa. Vad ska ni klä ut er till??
Jag ska ta med mig kameran så jag kan ta bilder på våra outfits. :)

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och mysa lite.

Vi hörs och Läskig halloween till er allihopa! ;)


Det nya håret. :)

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Tack för igår hjärtebarn! <3 Vad hände Dansken?;)) hehehe

2009-11-01 @ 15:39:30
URL: http://jyothi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0