Lite kort om helgen.

Efter en underbar lördag hos Nina och efter en mycket avslappnande och trevlig söndag hemma hos Michelle och Allan så har jag äntligen ankommit till Silkeborg. Jag har packat ner mina grejer som jag skulle hämta, dock lite mer än vad jag kom ihåg att det var.

Vad dagen kommer bestå utav kan jag inte riktigt säga, jag ska kanske ut och ta lite kort med kameran eller också ska jag bara vara inne och umgås. Nu får vi se vad som händer.

I lördags var jag alltså hemma hos Nina. Vi började med att åka hem till henne så att vi kunde lämna av mina grejer, därefter åkte vi in till stan igen och gick på Strøget. Jag har länge letat efter "Den lilla svarta" och i lördags hittade jag den. Den var liten och den var svart, den var klassisk och den var snygg, det var skrivet "party" samtidigt som det stod skrivet "finare sällskapsfester". NU har jag en klänning till mina snygga skor! ÄNTLIGEN!
Vi beslutade oss för ca kl 15.00 att vi behövde lite mat i magen, vi skulle hinna med att äta på Riz Raz, MASSA vegetariskt och gott. Därefter gick vi hem och gjorde oss i ordning för en kväll på krogen. Vi såg på fotbollen som Sverige förlorade, men asch då, jag vann ju iallafall!

Söndagen spenderade jag i Odense hos Michelle och Allan. Det var himla tervligt med trevligt sällskap. Jag kände mig otroligt välkommen och de sa båda två att jag alltid var välkommen hem till dem. Det betyder så mycket för mig, så tack mina kära. <3 Jag och Michelle satt och pratade om en massa som hade hänt tidigare och Catcha up some old times. Många minnen därifrån, men som tur var så tänkte jag inte på den överhuvudtaget igår.

Nu är jag alltså i Silkeborg. Jag kanske ska ta en dusch..?

Smilla (hunden) var mycket glad för att se mig. Det värmde i hjärtat och det var otroligt att hon kände igen mig. Efter så lång tid. Hundar är otroliga djur, eller hur?

Nu ska jag kila. Ha det bra där hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0