Nu är jag i Århus med søde tøser.

Jag har nu ankommit till Århus. Underbara Århus. Tack och lov för att jag har kommit vidare och inte är kvar i Silkeborg mer. (no fence, men det är skönt att jag har åkt vidare eftersom det var lite småjobbigt där ett tag)

Nu är jag som sagt i Århus. Jag, Anita och Mia sitter och väntar op att pizzan ska komma. Senare ska jag och Mia upp till stan och gå på en krog eller något, få en öl eller två. Senare kommer Jon förbi, ska bli skoj att träffa honom igen. Vi får se om det blir några öl och gott sällskap då isåfall.

Imorgon bär det av till Odense och till Christina, Heidi och Jolanta. Längtar tills jag får se dem igen.

Nu ska jag kila och ta på mig lite finare kläder.

Ps. Jag har shoppat lite mer idag. UPS! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0