Åhh, ta mig hem!

Jag är alldeles matt. Huvudet är trött och jag orkar inte mer idag. När klockan var 12.45 kände jag för att gå hem och dra täcket över huvudet. Det känns visserligen lite halvt om halvt att fortsätta jobba till kl. 18.00 och sen äta middag på Järnvägs med kollegerna, men jag vet att det kommer vara värt det när jag väl kommer dit.

Igår fick jag beviljad semester, vilket betyder att det bär av till Danmark i vecka 42. Jag och Nina har bestämt att vi ska träffas och äta frukost på lördag morgon när jag kommer ner och sen blir det ut i storstaden. Köbenhavn! Mer om vad som händer och sker i Danmark kommer när det närmar sig.

Ikväll ska jag kanske ta en öl eller två. Jag tror inte att det blir något rejält festande. Förmodligen blir det bara lite mys och lära känna kollegerna. Det kommer bli trevligt, det känner jag på mig.

Längtar tills arbetsdagen är över.. Bara 4 timmar kvar.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0