Tack för en härlig dag.

Ikväll kommer Leona och Kerstin! Vad kul det ska bli att se dem igen igen igen. :D Alltid lika skojigt när min älsklingskusin och min älsklingsmoster kommer på besök. :)

På lunchen idag var jag ute och åt tillsammans med Jyothi och Lussan, tack tjejer för en trevlig lunch. Vi planerade lite inför morgondagen då vi ska på krogen. Jag tror vi kommer få mycket roligt ihop. Vi har även planerat att vi ska åka ner till Stockholm eller någon annan större stad och gå på krogen i oktober. det kunde vara SÅ roligt! Jag hoppas verkligen att det blir. I annat fall blir det säkert jag och Jyothi som drar ut i storbyn. ;)

Imorgon är det utgång som gäller med tjejerna som sagt, men ikväll blir det mys med familj och släkt. En film med lite popcorn och en STOR kopp thé, det låter väl inte så illa?

Nu ska jag återgå till jobbet, det är dock inte så mycket att göra nu här sista tiden, peppar peppar ta i trä!

Ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Jyothi

Ikväll ska vi ha det kul bruttan!

2009-09-05 @ 14:25:37
Postat av: Rebecca

Det ska vi ha! Längtar tills vi ska ut. :D

2009-09-05 @ 15:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0