Skoj på dansen, påskafton.

Det var mycket roligt på dansen i lördags. Folk man kände igen och folk man tycker om att dansa med. Det var en mycket lyckad danskväll, även om vi var lite skeptiska i början.

Igår gick jag ut och gick en promenad runt om kyrksjön. Det var härligt. Solen sken och fåglarna kvittrade. Det blåste aningens för friskt, men det var skönt ändå.

Idag är det sista lediga dagen innan man ska tillbaka till jobbet. Känns lite kämpigt. Har inte alls någon lust att börja jobba igen. Idag är det dessutom endast 10 dagar kvar tills ansökan till universitetet ska vara inne. SKulle vara skönt om jag slängde iväg ansökan så det blev gjort.

Idag ska vi hem till farmor och hälsa på, det ska bli skoj. Ska slänga in tvätten innan vi ska dit också.

Igår fick jag ett oväntat mail från en person som kändes som om personen återuppstått från de döda. Var dock väldigt trevligt att höra ifrån den här personen igen och om du läser det här, så tack.

Nu ska jag lägga upp bilderna från Långfredagen och sen ska jag borsta tänderna.

Ciao!














Kommentarer
Postat av: Jennifer

:) Kul att höra från dig igen Rebecca! Med mig är det fint, är tillbaka till lghten i Sundsvall nu och är superglad för det! Skönt att komma hem på riktigt, vi ha ju bott i Oscis morfars lght ett tag nu annars. Vilket universitet är det du har sökt till då och vad för program?



Kraam!

2010-04-08 @ 00:52:00
URL: http://thepuzzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0