Våndas...

Sitter och våndas över allt som jag ska göra, över alla pengar som kommer gå åt, de pengar jag för tillfället inte har. Jag får avstå en del saker, de som är enormt dyra. Många saker jag hade bestämt att jag skulle göra kostar mellan 1000-2500 kr.. det är ganska mycket pengar.

Har precis skickat mail till ett par i USA som jag och mamma träffade i Thailand. Ser fram emot att få svar från dem igen.

Just nu är det lugnt på jobbet, peppar peppar ta i trä.

Igår var jag ute och gick en lång promenad med brorsan, Fia och lilla Nemo.
Ikväll ska jag nog ut och springa igen, lika som jag var i söndags. Ska man vara i form till Blodomloppet så måste man börja ta tag i det här rejält.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0