Student vid Örebro Universitet

Idag satt jag på biblioteket på skolan och tog mig tid att fixa en del grejor. Nu är jag hemma, har packat upp och lagt undan alla saker i systers hus, så nu är det inga kartonger eller väskor som ligger runt omkring efter mig. Känns skönt. Nu känns det lite som ett hem, även fast det inte är mitt hem.

Imorgon är första skoldagen. Jag är nervös. Känns lite jobbigt, men spännande. Jag tror nog att det kommer bli bra. Hoppas vi slipper regnet bara. Idag har det regnat en hel del, så det var inte lika roligt att springa runt på stan.

Nu ska jag dricka en kopp the och sen kanske titta lite på TV:n innan det blir sängdags.

Hörs en annan dag!


Tre snygga studenter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0