Tropisk värme.

Idga har vi nästan haft tropisk värme hemma i Hälsingland. Vilken värme och vilken dag det har varit. Redan i morse var det varmt och skönt och man behövde inte ha någon lång tröja på sig för att skydda sig mot kylan som brukar ligga över landet när klockan är tidig. Jag gick ner till ladan där byn skulle ha loppis idag och hjälpte till med att fixa iordning lite grejor.

Lite senare under dagen, när klockan var ca 12.30 sa jag till min syster att jag inte längre hade någon lust att vistas nere vid ladan och gick då hem för att sola. Jag har varit ute i solen hela dagen, gått runt och kollat på trädgården och tagit det lugnt. Tropisk värme har det varit. ca 30 grader varmt i skuggan och varma vindar. Underbart väder enligt mig.

Ikväll vet jag inte om jag ska ut på krogen eller inte. Ska jag det måste jag cykla in till Ljusdal.. Vi får väl se vad jag gör.

Har fortfarande inte bestämt mig angående Italien... får se hur det blir...


Pappa, sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0