Jag vill till Italien nu!

Jag sitter och kollar på allt som har med Italien att göra. Italien, Italien, ITALIEN! Värme, sol, bad, åååhh vad jag vill dit NU!

Sitter på jobbet och fryser, ute har det varit ca 7 grader varmt hela dagen, men det har äntligen börjat bli lite varmare (ca 14 grader). Det blåser, det är kallt och jäkligt. Jag vill ha värme och det ska vara nu.

Har lunch i 10 minuter till. Funderar på att gå in på sj.se och titta på resa ner till Danmark som ska ske på Midsommar. Blir ju varken dyrare eller billigare.

Back to work folks! Eller snarare stillheten....


Thailand i februari 2010.... Längtar till sol och värme.


Kommentarer
Postat av: Jennifer . Lola May

Italiensk mat, yum!



Ja köket är väldigt viktigt, men att ha utsikt över floden och grönska är inte helt fel när man bor i Bangkok. Det känns som en oas i staden.

2010-06-19 @ 12:14:44
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0