Studenter på köpingen

Idag tog de studenten här i lilla Ljusdal. När jag vaknade i morse så trodde jag att de skulle vå solsken och värme. Solen sken och inte ett moln syntes till. Jag drog på mig klänning och leggins, vilket jag ångrar i efterhand. Vilken kyla det blev under dagen. Lite småregn och kall blåst. Var ut och tog lite bilder på ekipagen som åkte igenom köpingen. Bilder får komma ut senare eftersom jag sitter på jobbet just nu.

När jag slutat jobba ska jag hem till min kusin och äta lite god mat och gratulera till studenten. Får se hur länge man stannar, kanske tar bilen och åker hem tidigare. Utgång kanske och ta bilder på studenterna? Vi får se hur det blir och vad man hittar på. Annars kanske det bara blir mys hemma i soffan.

Ca 1 timme kvar, sen är det helg. Vad skönt!


När jag tog studenten 2008 var det 30 grader varmt och strålande solsken, det var det inte idag...


På champagnefrukosten som var innan studenten ca kl 10.00 på morgonen var det redan 25 grader varmt, olidligt..


Champagnefrukost, här med Lussan <3


Alldeles illröd i ansiktet, det var bara SÅ varmt! Tänk att det är 2 år sen jag tog studenten....


Jag och syrran på studenten. Anledningen till att ansiktet är så rött på mig och inte på syrran var för att jag stått i solen i minst 40 minuter, medan hon kunde hålla sig i skuggan.


Mami och papi.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0