Twinrix vaccinet är avslutat!

I tisdags skulle jag ha varit till Delsbo och tagit min sista spruta med Twinrix, men tydligen glömde jag det helt och hållet eftersom jag gick till jobbet som vanligt och blev uppring på eftermiddagen av sjuksköterskan och hon frågar "Glömde du bort mig i morse?". Inte liiite pinsamt heller? Stressen har gjort att jag måste göra kom-ihåg-listor, annars glömmer jag de saker jag ska göra.

Jag fick iallafall en ny tid till idag, så i morse åkte jag till Delsbo och tog min sista spruta. Nu finns det ingen risk för att jag får Hepatit A eller B den närmaste framtiden. Skönt.

Igår åkte jag och solade solarium, kändes skönt att se att man fick lite färg iallafall. När vädret inte är någon höjdare (moln och kyla varje dag) så känns det lite uppmuntrande iallafall, även fast jag vet att det är farligt.

Imorgon åker jag till Jättendal för att dansa till Shake. det kommer bli så himla roligt och dessutom kommer det folk dit som jag inte har träffat på ganska länge. Så himla kul alltså.

Nu ska jag kila på lunch, tar med mig bilen hem och sen cyklar jag tillbaka till jobbet efter lunchen.

Ciao!


från en sak till en annan, jag saknar den här plutten... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0