Vrickade foten under träningen.

Igår var jag på lite dåligt humör, eller ganska så jättedåligt humör. Jag bestämde mig för att sticka ut och springa hinderbanan i Måga tillsammans med Anna. Under tredje rundan så vrickar jag foten. Snacka om bra läge då? Mamma kom hem till mig med lite bandage. Tur man har som har en mamma som är sjuksköterska som jobbar på ortopedmottagningen som kan det där med att linda fötter. Tack mamma!

Solen skiner idag igen, men fortfarande så är det lika som förut. Det är inte direkt någon värme i luften och det suger.

Imorgon ska jag dansa uppe i Jättendal. Jag och Erik samåker. Ska bli kul att komma uppåt i landet och dansa lite. Det är Zlips som spelar, och de brukar dra ganska bra folk. Bara inte foten hindrar mig...

Nu ska jag återvända till jobbet, kanske ska gå ut i solen om en timme, njuta lite innan solen försvinner igen.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0