Jobbar över idag, regn och aningens snö ute..

Sitter på jobbet och undrar vad som ska hända ikväll. Anna vill att vi ska ut och springa i Måga, det var även planen, men nu har det börjat ösregna ute, inte alls lika kul kanske.

Ikväll kl 20.00 är det topmodell iallafall! Det ska jag se. I övrigt händer inget skojigt ikväll, ska se på lite bilder på fejan när jag kommit hem.

Funderade på vad man kunde äta till mat ikväll. Fattas en hel del i mitt kylskåp. Känner dock inte för att handla mat eftersom det regnar, då kan man klara sig på korven man har hemma.

En kvart kvar innan man slutar för dagen. Jobbade över eftersom Aaron var sjuk och då var man så illa tvungen att ta ansvaret och jobba, kan dock vara skönt, med tanke på att jag behöver pengarna (Såvida inte jobbet tycker att jag ska ta ut det i ledig tid...)

Tro det eller ej, men det snöar också!


Jag längtar tillbaka till det här!! Underbara brunhet. <3 (Måste nog åka och sola solarium och bättra på brännan lite)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Snö nu? oj!

2010-05-04 @ 16:03:23
URL: http://bygoode.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Usch snö :/

2010-05-04 @ 21:46:55
URL: http://itisbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0