The weekend is here...

I tisdags var jag och dansade till Blender i Nor i Järvsö. Det var ganska mycket folk där och en hel del känt folk, som man brukar dansa med. När pausen kom så slog det till och jag orkade ingenting. Jag var alldeles slut i kroppen sen Blodomloppet i måndags. Jag hade skoj iallafall och tur var väl det. Nu ska jag längta till nästa dans, som är d. 4 juni och hoppas på att den blir bättre.

Våren är här, även om det inte känns så. Jag fryser och det regnar utanför, halsen gör ont och man känner sig bara allmänt kasst. Om det halsonda försvinner till kvällen så ska jag ut på en springtur, det blir nog runt om kyrksjön som vanligt.

Imorgon är det fredag och det betyder helg. Jag ska hem till en av tjejerna på jobbet och dricka lite vin och umgås, det ska bli roligt. Vi ska prata om en massa, dricka vin som sagt och äta kex med ost. Jag vet inte när jag senast gjort det med någon kompis, om jag någonsin gjort det..? De flesta av mina kompisar brukar vara nyktra och jag är den som dricker, på trots att jag är den som har körkort.. Vilken tur att vi bor inne i stan! ;)

Nu ska jag se om det har blivit någon uppdatering vid ÖBO, eftersom jag letar efter bostad där.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: J

Intressant blogg :)

2010-05-27 @ 23:48:20
URL: http://lovaspappa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0