Veckan och Midsommar.

Var hemma förra helgen och dansade. Både i Jättendal och på Högslogen var det massa folk. Roligt att träffa på lite folk som man inte träffat på länge.

Den här veckan har jag varit hemma och degat och även hunnit med att jobba en dag extra. Jag börjar först att jobba på riktigt på tisdag, så har fortfarande några dagar kvar att njuta av.

Helgen har varit riktigt rolig. Fredagen bestod av poolparty hos syrrans granne. Det var riktigt roligt med massa nytt folk. Om man ska tro lördagen så blev det aningen för mycket att dricka på fredagen eftersom jag intog ryggläge på soffan hela dagen. Idag är vi alla tre fit for fight och ska snart ut på lite äventyr och njuta av vädret.
Jag skulle ha varit och dansat igår, men var alldeles för bakfull för at klara av det, så jag var hemma och kollade på film med syster och hennes kille istället. :)

De 2 kommande veckorna kommer det bli mycket jobb, speciellt helgerna. Den 15 juli beger jag och Leona oss ner till Danmark för konsert och jag ser verkligen fram emot det! Nu ska jag kila vidare.

Hoppas ni alla haft en bra midsommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0