Dans till Zlips..

I helgen blir det med stor sannolikhet dans till Zlips.. Jag har inte bestämt mig, men som sagt, med stor sanolikhet. :)

Jag letar fortfarande efter en klänning till studenten- Var in på Kenzas blgg och såg en sida från USA.. men om frakten för kläderna blir 500 kr, så känner jag inte riktigt för att köpa en klänning därifrån, trots att det var otroligt snygga kläder.

På torsdag ska vi ha fixat dansen, den ska vara helt färdig. Inte nog med att jag skulle fixa en koregrafi, så skulle jag lära in den också. Det är det som är lite svårare. ;P

Men nu ska jag kila vidare, har många läxor framför mig.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carolin

Damaffären Fanny hade i fredags en väldigt fin vit klänning :) Jag har köpt min där, den har lite brodering osv, men det fanns även en till modell i spets och band under bysten och axelband. Den var fin :)
Man kan hitta fina klänningar där, om du är i Hudiksvall o kikar något tag, gå in ;)

2008-04-14 @ 18:50:09
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0