Ingen dans för mig ikväll. :(

I förrgår fick jag reda på att det var dans uppe i Sundsvall till Boogart och Shake. Jag hade ingen aning om att detta skulle ske og frågade min vän om det var förköp som gällde, han svarade ja och sa även att det redan var slutsålt. I natt var jag in på en internetsida och såg att det fortfarande fanns biljetter kvar, mitt problem var bara att jag inte hade någon skjuts och därför beställde jag inte någon biljett.

Nu sitter jag här, jag har egentligen skjuts, men ingen biljett eftersom det hann bli utsålt innan jag hann hem från gårdagens festande. =/

Väldigt tragiskt och väldigt tråkigt. Jag tror verkligen att det skulle ha blivit otroligt roligt om jag hade kunnat följa med. Men nu får jag sitta hemma vid TV:n eller gå ut på krogen med en väninna istället. Jag kan ju hoppas på att det är några stycken som gärna vill ut ikväll och att vi isåfall kan få en trevlig kväll tillsammans.

Ha en trevlig lördagkväll! //En ledsen och besviken Rebecca...


491797-17


Kommentarer
Postat av: Jyothi

Haha men du kom ju iväg juuu :D du är som resorna" vi tar en sista minuten" haha :) hoppas du får det roligt vännen! pusss!

2008-04-12 @ 18:07:06
URL: http://bombasticisfantastic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0