Äntligen en ledig dag.

Ooh lala! Nu har jag en ledig dag.. jippie! I helgen när jag jobbar 12-timmars skift så ska det bli strålande solsken och 25 grader varmt.. hur tur kan man ha..? =s

Dags att börja med maten... pojken kommer snart hem och han har varit i skolan hela dagen.... Själv så har jag jobbat SJÄLV på avdelningen idag, vilket sliiit! Vi brukar alltid vara två, jag trodde ju jag skulle vara ensam igår också, men då kom det en som hjälpte till... men icke idag. Jag är slut.. jag vill sova.. imorgon kan jag sova.. imorgon är min lediga dag.

Jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Och jag saknar dig. <3

2008-08-30 @ 09:54:57
URL: http://metrobloggen.se/jyothiswahn
Postat av: Anonym

Vi saknar dig också gumman. Det ät tomt här hemma utan din ljuva stämma. Kram mamma och pappa.

2008-08-30 @ 10:21:50
Postat av: Pappa

Nu ska biljetterna finnas för Hudikmaran att köpas på giraffevent.se. Ska vi beställa åt dig nu så det är klart när du kommer hem;-)

2008-08-30 @ 10:33:14
Postat av: Simsson

Saknas dig :)

2008-08-31 @ 13:45:09
Postat av: Prinsessan av Sylt

JAG VILL OCKSÅ HA ETT JOBB! jag hatar skolan. det suger. jag önskar inget hellre än ett nine-to-five.

2008-08-31 @ 21:33:40
URL: http://styggsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0