Äntligen semester!

Idag var vi och tittade på soffan som de ringde om. Den var allt för lång för benena. Alltså när man satt i den så kunde man inte böja benen, de var nästan spik raka. Som ryggstöd var det massor av kuddar som var otroligt mjuka och de var inte ens speciellt höga. 5000 kr för något dylikt, nej, vi sa tack och bock och åkte hem igen. Nu sitter vi här och ska till IKEA imorgon. Det kanske blir soffa där borta iallafall. Nu får vi se om de är behagliga att sitta i. Jag såg ett snyggt soffabord i Danbo-møbler. Det var uppdelat på tre, så det var tre bord i ett, som var i olika höjder, kostade 1500 kr.. ganska mycket pengar för ett soffabord, men vi vet ju att design är dyrt.

Idag var min sista dag på jobbet.. Eller sista och sista, men nu har jag semester i två veckor och de veckorna ska jag NJUTA! Kunde visserligen vara skönt att fixa till lägenheten, men man kan inte fixa till den om man inte har pengar, så lägenheten kommer inte att vara perfa förrän om kanske ett halvt år (om vi har tur).

Ska träffa Sabrina och Daniel på ett café om ca 2 timmar. Kommer inte bli länge eftersom jag ska lägga mig tidigt så jag orkar med en dag på IKEA.

Jag kilar vidare.. Sköt om er!

En vacker sommardag i Silkebork

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0