Body Combat, fy sjutton så jobbigt!

Idag var jag och tränade för första gången i Citymotion.. Jag och Sabrina tränade Body Combat, kampsport... jösses amalia så jobbigt det var!
Jag har aldrig svettats så mycket tidigare. Det rann från näsan och droppade ner i ögonen på mig. Men så himla roligt att känna man kan ge järnet och svetta skiten ur sig! :D

När jag kom hem var jag tvungen att slänga i mig lite rågbröd och en kopp the.. Blev så hungrig. På onsdag får jag åka på träning själv, för Sabrina hade annat för sig. Funderar på att strunta i body step och gå på body combat igen. kanske kanske..?

Nu ska jag lägga mig i sängen och sen ska jag se Gossip Girl. :)

Godnatt världen.

Förresten, sa jag att festen i lördags var skoj?? Det var den iaf. Men dagen efter var inte alls lika rolig. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0