Borta bra men hemma bäst..??

Jag är hemma igen. Somarhuset var underbart. Det var verkligen härligt att vara borta från Silkeborg ett tag, slippa trafiken och bara drömma sig bort när man njöt av stillheten i Fredrikshamn.
Nu är vi hemma igen och vi har försökt fixa till det sista i lägenheten.
Jag börjar jobba igen på måndag och jag längtar INTE, möjligtvis så saknar jag pengarna och jag vet att jag behöver få en del nu tills räkningarna ska betalas, men inte annars. Jag njuter av min semester, men nu är den snart över och jag får inte semester förrän... tjao.. egentligen inte förrän i januari, men man kan väl säga jag får en liten semester i oktober då jag ska hem och dansa på hudikmaran.

Vi har shoppat åt Mr Was idag, det blev riktigt snygga kläder. Så kan han moddelera på skolan som börjar på tisdag. ;) hehe.

I övrigt... vi hade bra väder när vi var i sommarhuset och jag fick en tröja på köpet när jag köpte en annan för 50 kr. Så två tröjor för 50 kr... inte illa. :) Vi köpte ett varsit par sandaler också, blir skönt när golver blir kallt, visserligen ska jag använda mina tossar i vintertiden, men då det blir grusigt i lägenheten så håller jag mig till sandalerna.

Vi hörs mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är biten. Jag tror jag oxå vill med och dansa i hudik i oktober ;)

Hoppas allt är bra där nere. Pusspuss

2008-08-23 @ 19:43:07
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0