Det lät som en explosion!

Ja, vilket oväder vi hade inatt! Regnet öste ner och det blixtrade och dundrade. Mr Was och jag bestämde oss för att lägga oss och sova, men helt plötsligt såg vi hur det blixtrade till och åskan lät som en explosion. Det lät precis som om att någon sprängde något i luften tre gånger i rad! Lite skrämmande var det allt. Tror ni att jag fick några bilder? Nej... Blixtrarna försvann lika snabbt som de kom.

Idag är det min näst sista dag på jobbet innan semestern. På tisdag kommer mamma, pappa, Alex och kanske Leona. Ska bli roligt att få lite besök av familjen. Jag längtar verkligen. :)

Nu ska jag kila vidare. Vi hörs mina nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blixtrarna

2008-08-19 @ 13:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0