Det regnar

Nu har regnet kommit till landet och det skulle tydligen fortsätta hela veckan. Det bådar inte gott när mina föräldrar kommer på besök nästa vecka, så jag hoppas och håller tummarna för solsken. Det kan bli tråkigt att göra alla saker som jag hoppats på om regnet fortsätter.

Idag ska jag verkligen städa. Jag är ensam hemma och jag är ledig. Det betyder att jag har hur mycket tid som helst, en tråkig dag som denna, på att städa och göra det lite hemtrevligt. Jag ska dock städa igen på söndag, så det är lite extra fint när mamma och pappa kommer. :)

Jag börjar att träna ikväll också. Sabrina tyckte at vi skulle börja med Body Combat istället för att börja lite lugnt med Body Step.. Det oroar mig, eftersom jag tror att min kropp kommer att vara död efter ikväll.. Men nu får vi se.
Träning på onsdag också, då blir det Body Step, så nu hoppas vi att jag klarar att komma iform.

Nu ska jag ringa mina föräldrar och småprata lite.
Vi hörs i luften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0