IKEA- här kommer vi!!

Nu ligger jag i sängen. Leon är här fortfarande, men jag är lite trött efter jobbet, så funderar på att gå och lägga mig tidigare.

Träffade Daniel och Sabrina tidigare idag. Det var skoj. Vi tog en öl och pratade en massa om efterskolen och sådär. Visserligen gick det massor av tid åt att jag skulle försöka säga "tøj" riktigt och inte säga det så svenskt som jag gör. Ganska less på att försöka att säga saker och ting annorlunda när jag iallafall inte kan säga det på rätt sätt. =/

Klockan 09.00 imorgon åker vi mot Århus och IKEA. Jippie! Soffabord, Sängbord, Soffa och lite annat som vi ska TITTA på. Sen får vi se vad vi köper.

På måndag kommer mamma, pappa, Leona och Alex. Längtar som en tok efter er!
Godnatt och sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0