Oj som tiden går

Nu har jag inte skrivit på... hmm... två dagar? Jag försöker att skriva så mycket jag kan, men det är svårt.
Den soffan och jag och Mr Was tittade på vad för stor. Den var 3.10 meter... den får max vara 2.70 meter om den ska stå mot den andra väggen. Vi satte ihop en egen kollektion som var lite mindre, men då skulle den kosta 7800 kr.. 800 kr MER för en soffa som är mikndre än den de säljer... mycket konstigt och dumt tyckte jag.
Mr Was är fortfarande mer intresserad av en sovsoffa... dock tycker jag att de flesta sofforna som är sovsoffa är så hårda och inte särskilt behagliga att sitta i.. det finns självklart undantag, men då kommer man upp i priset.

Igår var jag på 25 års fest. Så full som jag var då var det längesen jag har varit och det priset fick jag ta imorse när jag skulle upp och jobba.. Usch så fyllesjuk jag var!  Svettades och mådde dåligt fram tills klockan var omkring 16...

Vi har precis sett klart "Dansar med vargar" (tror det heter så på svenska)... blir osäker. Den var hur som helst mycket bra och jag fick några tårar i ögonen.

Tror jag ska lägga in bilderna från festen på facebook och sen ska jag nog kila ner i sängen och mysa lite med älsklingen innan han ska sova. Han ska ju upp och jobba imorgon, men själv så är jag ledig. :D

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0