Säg till om det kan bli bättre!

Allt suger just nu och egentligen har jag ingen lust att berätta här inne vad som är fel, så därför låter jag bli. Jag kan berätta på msn eller på telefon, men det går säkert över ganska snart... så inget ni ska lägga energi på.

Jag har bara fått lön för två av de sex dagar jag jobbade i vecka 29 och jag är rasande! -Det är en av sakerna! Så ska prata med dem på lönkontoret imorgon och sen ska jag prata med dem på M1 och fråga vad det är som har hänt där, eftersom det är de dagarna där som jag inte fått betalt för.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se om jag kanske kan somna... jag är ensam på arbetet imorgon också opch kommer göra arbete som egentligen är för två.. ser jag inte alls fram emot.

Förresten, mamma och pappa -Jag har fått ledigt över jul. Så jag kommer hem!


Mamma, Jag och pappa, på min student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0