Soffor och återigen soffor.

Hmm mysko... skrev ett inlägg för någon timme sen och nu är det borta.. =s
Jobbade idag.. det var ganska jobbigt, varmt och eländigt. Ska jobba i helgen också, men har som tur är fått bytt skift med Mia.. så jag jobbar morgon imorgon och kväll på söndag.
På söndag åker jag och Mr Was till Danbo igen och tittar på soffan som inte hade kommit igår. Får se vilken soffa det blir.
Är väldigt sugen på någon av tavlorna som vi såg i Danbo och kanske kanske att vi får för oss att köpa en Poul Pava -tavla... de är lite speciella och inte speciellt vackra egentligen.. men ändå tillträckande.. :)

Ska kila i säng nu tror jag... ska upp kl 6 imorgon och måste vara pigg till festen också. Kanske ska ha mina nya skor, eller kanske den nya jackan..? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan. Tack. Förhållanden har väl både sina upp och ner gångar, men är skönt att vi kan träffas så pass mycket nu i alla fall, det behöver vi som vart i från varandra så mycket. Men man måste vara två för ett förhållande så vill vi båda kämpa så kommer det att gå. Men tycker det är bra som det är nu, men Jesper är stressad över jobbet tror jag. Och om en vecka så ska jag och han ner till Stockholm och bara mysa en hel vecka, och det känns underbart. Och ska då kolla på rummet och försöka fixa mig ett jobb :) helgjobb vill säga. Nej nej, jesper åker utomlands veckan innan jag börjar skolan, alltså om tre veckor vill säga, och det är han värd att få göra. Han kommer nog få det kanon kul :D Men låter inge bra att ni går varandra på nerverna, måste vara jobbigt. Hur är det själv mellan er? Har ni det bra? Går dte bra att jobba? Jaa du njuta och njuta behöver jag inte tycker jag vart ledig förlänge nu så jag vill bara börja skolan och flytta in i rummet nu jag :) Men men det kommer det kommer. Händer hos dig annars om dagarna? Har du nåkontakt med någon från ljusdal då?



Pusspuss, Jag älskar dig och saknar dig mycket det vet du.

2008-08-03 @ 13:07:25
URL: http://brallanmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0