Dan före dan före dan före dan före dopparedan..

På onsdag är det julafton. Tänk! Om fyra dagar är det dopparedan och om ett dygn vid den här tiden är jag hemma i Ljusdal. Jag fortsätter att packa och tycker hela tiden att det borde vara mer som jag ska ha med mig. Min julklapp från Anita tror jag får stanna kvar här hemma, jag ska ändå ha med mig så mycket när jag ska tillbaka till Danmark igen.

Jag vet inte om jag har internet hemma i Ljusdal, så det här kanske är mitt sista inlägg. Isåfall vill jag säga God Jul till alla nära och kära som läser det här. Den 28 december åker jag tillbaka ner till min älskling, som jag i övrigt kommer sakna mycket under min tid hemma i Ljusdal. Vi har haft det så bra på sista tiden. <3 Med detta säger jag inte att jag inte kommer njuta tiden där hemma, för det kommer jag.
Mysigt att träffa hela släkten igen och trevligt att komma ut på juldagen och träffa alla goda gamla vänner.

Imorgon ska jag träffa Nina igen, förmodligen blir det en liten frulle på stationen. Jag har 2 timmar i KBH. =/ Jag hoppas att Nina stannar så länge så jag slipper vara ensam på stationen.

Nu ska jag njuta den sista tiden med älsklingen innan jag ska lägga mig och så måste jag se till att jag har allt med mig!
Tack och bock allihopa! Vi får se om jag skriver något under min semester.
Bye!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0