En dag, men inte denna, men en dag.

Igår var jag ute på stan med Anita och Mia och det var himla mysigt. Vi gick runt i alla butiker och tittade på allt från kläder till saker. Vi gick på café och fikade tillsammans, jag tog en Latte medans flickorna tog en varm Choklad. Vi fick några kort också, men det var Anitas kamera så nu får vi se om det kanske kommer några stycken inne på facebook som jag kan norpa. :)

Idag har jag betalat in till skönhetssallongen Klinik Petite. Jag och Mr Was ska dit en gång i januari och få en helkroppsmassage och en ansiktsbehandling för bara 575 kr/pers (!!). Jag tyckte att det kunde bli riktigt mysigt att ge sig själv  en sån present. Det blir, på trots att vi sa att vi inte skulle ha några presenter till vår årsdag, vår 2års present.

Från en sak till en annan. På nyårsafton blir det bara jag och älsklingen här hemma. Det var inte direkt det vi hade tänkt oss förra året när vi hade en toppenfest, men det blir så det här året. Vi kommer nog köpa något dyrt och läckert kött, göra potatisgratäng och sallad (skulle jag kunna tänka mig, men inget är bestämt ännu). Vi ska köpa en flaska Champagne, dela den och sen skåla oss in i det nya året.

Ikväll ska jag på träning igen, då kanske träningsvärken från förra gången försvinner. Imorgon ska Mr Was spela biljard med en kompis så då vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Förmodligen dricka upp vinet vi har här hemma och se en bra film. :)

Dags för mig att dra till posthuset innan de stänger! Vi hörs en annan dag.

Kommentarer
Postat av: josefine

åh vad härligt med massage. jättebra present ju! hoppas att du får en fin helg! puss

2008-12-05 @ 18:16:57
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0