Idag bär det tillbaka.

Idag åker jag tillbaka till Danmark och ner till pojken min igen. Jag ska packa väskan och fixa här hemma och klockan 18.00 bär det av. Som tur är har jag sällskap ner till Stockholm, för kusinen åker med mig dit ner. :)

Hade så otroligt roligt på dansen igår iaf! Skoj att träffa allt folk. :) Dock är jag trött idag och det var jobbigt att vakna imorse, ville bara sova vidare, för jag hade sådan huvudvärk. Hade inte druckit tillräckligt med vatten igår och inte fick jag någon fika i pausen heller.. ILLA!

Nu kilar jag vidare.. Packningen och duschen väntar.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Det var trevligt att träffa dig! Även om det bara blev en kortis :) Jag förstår det där med trött! Jag klev upp och jobbade några timmar vid 7 för de hade kris på jobbet, så hela eftermiddagen har jag spenderat med att sova framför tvn ;P Men det var det banne mig värt! :D



Hoppas resan går bra ner, och så hörs vi något framöver.

Puss



ps. hade du kommit in på någon skola sa du? (hörde bara det, sen var det någon som snodde dig igår :P)

2008-12-28 @ 15:42:41
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0