Jag har varit en snäll flicka.

Jag börjar få för mig att jag har glömt något, att jag inte har med mig alla saker. Visserligen så har jag inte packat min nessesär än, hoppas bara att jag kommer ihåg allt.

Jag har fått en massa julklappar som jag inte trodde att jag skulle få. Jag har fått julklapp från jobbet (de har aldrig haft det på sjukhuset förut, det var första gången i år). Jag har fått julklapp av Mr Was mormor, Dagny tyckte tydligen att jag skulle få en och det var ju väldigt sött av henne. Jag har fått två (!!) julklappar av Mr Was föräldrar (på trots att vi hade bestämt att min mössa var min julklapp) och här ikväll när jag kom hem från matbutiken så låg det en julklapp vid dörren, det var en klapp från Anita. Tänk att jag har varit så snäll i år!?


Kommentarer
Postat av: Jyothi

Du är alltid snäll min vän! Gumman, jag har tagit bort min facebook m.m, det har hänt massor i mitt liv som gjort att jag inte vill sitta vid datorn längre men jag finns alltid på mailen och på mobilen. Jag kommer ta tillbaka facebook men inte just nu.

Hoppas vi ses och kan pratas vid snart.

pusspuss!

2008-12-20 @ 12:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0