Jul och det nya året.

Nu är man tillbaka i Danmark. Julen är över och kvar är nyåret som ska firas. Då ska vi fira det nya året som kommer. Jag har haft ett bra år, jag har tagit studenten, jag har jobbat, jag har dansat. Jag har behållt gamla kära vänner och även fått nya. Vänskap ska man ta vara på och hålla hårt i.
Vad väntar jag mig av det nya året? Kanske börja plugga? Få ännu fler nya väner? Umgås mer med familjen? Dansa mer? Jag vet faktiskt inte vad jag förväntar mig eller vad jag vill, men jag hoppas att det kommer bli lika bra som det året som varit.

Nu väntar en kväll med hygge och sen blir det sängdags.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad är hygge?

Gick resan bra så du kom fram i tid?

Här är vi nu klara för kvällen och ska snart gå och lägga oss. Alexandra o Danne var i skidbacken idag men det var riktigt kallt, -17grader.

Alex hittade på dansmaffian att Boogart o Shake ska spela två gånger i april uppe i Sundsvall. Ska du komma hem då?????

Kram från pappa o mamma som önskar gott nytt år.

2008-12-29 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0