Julafton och juldagen

Igår var det julafton och jag fick en massa julklappar. Jag trodde dock att det skulle bli få, eftersom mamma sa dagen innan julafton (på kvällen) att jag inte skulle få några julklappar. :( Jag var tydligen en snäll flicka, jag fick en del. :D Jag tror att jag fick mest julklappar av alla (ska dock säga att det inte är ofta).
Jag fick örhängen och dushcreme av Mr Was, en plånbok av hans mormor och läppstift, sjal och ett presentkort av hans föräldrar. Av min egen familj fick jag Brittans nya CD, jultomtar, en klänning, massa klistermärken och annat skoj så jag kan göra mina kort utan at behöva sticka iväg och köpa allt varje gång jag ska göra något. ;) Jag fick en eyeliner, en tvål, en bok, en adventsljusstake och en oljespray (till stekpannan, grytor och sallader).

Idag är det juldagen och jag vet inteom jag ska ut på krogen eller inte. Jag har ganska länge sagt at jag skulle ut och festa och dricka mig full, men nu när det väl kommer till det har jag ingen lust. Jag har mer lust att sitta hemma och se en bra film, mysa i soffan med mamma, pappa och Leona. Vi får se hur det blir.

Imorgon kommer syster och hennes kille hit, då blir det lilla julafton igen. :) Då får jag en julklapp mer. Jippie!
Det är ganska skönt att vara hemma, men saknar min ängel nere i Danmark, det är det inget som säger emot.

Nu ska jag hjälpa mamma med att göra lite fint från gårdagen.
Ciao bella!



Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!



Hoppas du har en fin jul, och jag förstår precis det där med festandet, en jul framför tvn med en trevlig julfilm är vad som kvällen lockar :D (och Blender på lördag såklart! ;) )



Trevlig fortsättning där borta i Hybo-svängarna!

Puss <3

2008-12-25 @ 13:41:18
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej snyggo. Jag är tillbaka i blogg världen åter igen. Ville också önska dig en god jul och ett gott nytt år! Pusspuss

2008-12-26 @ 21:27:25
URL: http://malinlindapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0