Lucia 2008

Imorse klev jag upp kl 07.00 och tittade på Lucia på SVT2, skönsång av vacka tärnor och Lucian själv såklart. Det fick mig på bra humör och än en gång påminde det mig om den gång jag själv var Lucia i 2006. Underbar tid.

Nu är jag ensam hemma. Så så ensam....
snön som kom nyss är borta, den försvinner så snart den nuddar marken och nu är det endast regn kvar. Jag måste säga att julkänslan är så gott som bortblåst, även om jag lyssnar på svensk julmusik.
En grå himmel och blöta gator är inte tillräckligt bevis för att det ska övertala mig om att det är december och snart julafton...


Kommentarer
Postat av: josefine

jag klev också upp och tittade. så himla mysigt ju! hoppas att du har en jättefin helg! puss

2008-12-13 @ 16:24:56
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: Fia

Hej hej! Jodå, vi har nog lite filmer som vi kan lägga över på din dator sen:) När kommer du upp hit till vinterlandet då? ( du kommer få julkänslor så fort du kommer hit iaf för här är det mkt snö och just nu -14..) Hoppas du får en bra helg! Kramar

2008-12-13 @ 16:31:47
URL: http://fiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0