The julekalender och jobbig dag

Oj vilken dag! Jag körde patienter hela dagen och hade så mycket att göra att jag inte ens hann med alla toaletterna -då är det mycket att göra. Efter jobbet så kilade jag över till träningscentret och pumpade lite granna, nu är jag ganska matt i kroppen (som om att jag inte var det innan jag tränade).

Jag ser The Julekalender varje kväll, den har min bror på dvd där hemma och hade tänkt mig att se de sista avsnitten från hans dvd när jag kommer hem, eftersom jag missar dem.
Imorgon ska jag jobba igen, men på kvällen ska jag försöka ta mig i kragen och packa väskan så att det är fixat och klart, skulle vara skönt att ha gjort det innan lördagkväll.

Nu ska jag krypa ner i sängen och invänta julkalendern. Godnatt mina kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0