Ute på stan och myste.

Idag har jag träffat Sabrina och myst lite. Vi var ut på stan och gick in på ett café och åt en läcker sallad med räkor och lax i pesto. Mumma! Sen så gick vi runt lite på stan och tittade på en massa kläder, underkläder och skor. En del saker köpte vi och nu har jag bara några julkappar kvar att köpa. Skönt att det nästan är över. Är dock ledsen för att mamma och pappa inte direkt får någon julklapp, men jag hoppas att de bir nöjd oc glad för att de får sina pengar tillbaka som jag har lånat av dem.

Nu sitter jag hemma i lägenheten, det är lite smått kallt utanför, men här inne är det varm och skönt. Det skulle vara mysigt med en kopp the nu också och se en film. Älsklingen har varit hemma idag också, men han har gjort läxor här hemma. Sabrina föreslog att vi skulle dricka här hemma hos oss ikväll eftersom båda är ledig imorgon, men jag sa att det får vi ta en annan gång.



Har jag sagt att gågatan är jättemysig nu på kvällen? Det är så mycket juleljus. Jag ÄLSKAR det! Något annat som jag verkar älska idag är ordet mysigt.. Hur många gånger har jag egentligen skrivit det?

Imorgon ska jag träffa Mia och Anita igen iallafall och vi får se om det är sista gången vi ser Mia innan hon drar till Asien i 3 månader. Jag hoppas verkligen att hon får en trevlig och bra resa och kommer verkligen sakna henne.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0