Vilken resa!

Är äntligen hemma! Vilken lång resa det var, nästan 24 timmar! Ni kan tro att jag var trött efter resan. Jag kom hem 02.00 inatt. Nu ska jag snart åka hem till Frans och träffa kompisarna, det känns bra att vi ska dit. Ska visserligen hem lite tidigare, men det är själva faktumet att jag ska dit.

Saknar dock min älskling, känns konstigt att inte ha honom hos mig den här julen, men jag får göra det bästa av det. Ta hand om dig Mr Was! Jag kommer snart hem. ;)

I övermorgon är det julafton och det känns inte alls som det, även om vi har en del snö här hemma -mysigt!
Nu måste jag kila vidare.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var jättekul att träffa dig igår, Rebecca (:

2008-12-23 @ 14:02:40
URL: http://promisedchild.blogg.se/
Postat av: josefine

vad härligt för dej att vara hemma! vi lär ju springa på varandra någonstans :) ska du ut på juldagen? hoppas att du får en riktigt god jul vännen! puss

2008-12-23 @ 16:50:03
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0