Allt möjligt som hänt.

Har verkligen slitit på jobbet idag. Äntligen är jag hemma och jag och mr Was åker till danbo så snart jhan har kommit hem och tittar på soffan som jag är väldigt förtjust i.
Ikväll är det latenight och jag tror vi ska dit.. affärerna har öppet till kl 23.00 ikväll.. super när man inte riktigt hinner gå i affärer vanliga arbetsdagar.

Jag vill gärna ha en Friis & company väska, en som är ganska stor. Den kostar 450 kr och jag tyckte det var ganska billigt för en märkes väska. Förmodligen kommer jag inte köpa den förrän nästa lön eller ännu nästa.. men den kommer att bli min, tro det eller ej.. men det kommer den! :)

Vi har fortfarande en otroloig värme.. hade lust att dra till stranden idag igen, men eftersom jag och Was ska se på soffor, så blir det en annan dag.

Nu ska jag äta lite och sen blir det duschen och så bär det av.

Lite bilder från our picnic tour..


Mia och Anita


Jag och Mia


Anita på lilla sittplatsen. :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hej! vart i danmark var de du bor? om jag skulle kunna hälsa på =) jag o Hans ska till göteborg 26-30/31 aug o då är jag ju ganska nära danmark för ett ev besök ;) om ni har tid o så?? Hans börjar skolan så han kan inte komma med.. men jag kommer gärna o ser hur du har det! =) PUSSA

2008-07-31 @ 15:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0